Rozstrzygnięto plebiscyt Perły Rynku FMCG, organizowany przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Dwa produkty – WINIARY POMYSŁ NA… MAKARONOWA PATELNIA oraz WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym – zdobyły Perłę w kategoriach fiksy oraz desery instant. Linia zup MAKARą została wyróżniona w kategorii dania gotowe instant.
Podczas finału konkursu szóstej edycji Perły Rynku FMCG aż 162 nowe produkty wprowadzone na rynek w 2011 roku zostały nagrodzone przez detalistów w 54 kategoriach. Producenci i dystrybutorzy wskazali te produkty, które są atrakcyjne zarówno z punktu widzenia konsumentów, jak i detalistów, ponieważ pozwalają zarobić i rozszerzyć asortyment. Wśród laureatów znalazły się aż trzy produkty marki WINIARY. Podobnie jak w ubiegłych latach, nadzór merytoryczny nad konkursem sprawował niezależny instytut badawczy GfK Polonia, co czyni plebiscyt unikatowym na tle innych branżowych konkursów tego typu. W tym roku Perły Rynku FMCG zostały przyznane głosami blisko 650 detalistów, którzy wysłali prawidłowo wypełnione ankiety do GfK Polonia.
WINIARY POMYSŁ NA… MAKARONOWA PATELNIA zdobył Perłę Rynku FMCG w kategorii fiksy. Produkt pozwala przyrządzić aromatyczny makaron z dodatkiem świeżych warzyw i mięsa na jednej patelni. W każdym opakowaniu znajduje się mieszanka przypraw oraz makaron do smażenia. Po dodaniu mięsa i świeżych warzyw można szybko przygotować pełnowartościowy obiad dla całej rodziny w bardzo przystępnej cenie.
Deser WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym został nagrodzony Perłą Rynku FMCG w kategorii desery instant. Produkt zachwyca swoim smakiem, wyglądem oraz jedwabistą konsystencją. Wystarczy kupić produkty z listy umieszczonej na opakowaniu i przygotować je zgodnie z przepisem. Na koniec rozlać całość do 4 foremek lub filiżanek i schłodzić w lodówce. Do pełni szczęścia należy jeszcze polać całość pysznym sosem truskawkowym.
Wyróżnienie w kategorii dania gotowe instant zdobyła linia MAKARą WINIARY, czyli nowa propozycja z kategorii nudle, stworzona specjalnie z myślą o konsumentach, którzy cenią dobre jedzenie, zabawę, są ciekawi nowych smaków i znajdą kilka chwil dla siebie na smaczny posiłek w ciągu dnia. MAKARą WINIARY to aż sześć pysznych smaków, z których każdy smakosz może wybrać swój ulubiony. MAKARą nie zawiera dodatku glutaminianu sodu ani konserwantów.
- Kolejne w tym roku Perły Rynku FMCG dla produktów marki WINIARY to dla nas ogromny zaszczyt, ponieważ świadczą o przywiązaniu producentów i dystrybutorów do naszych produktów. Polacy na co dzień cenią sobie czas i wygodę. Gotowe dania są niezwykle pomocne w kuchni, ponieważ nie tylko pozwalają zaoszczędzić cenny czas, ale także są gwarantem szybkiego i smacznego posiłku. – mówi Leszek Wącirz, Dyrektor Działu Wyrobów Kulinarnych Nestlé Polska.
Nagrody i wyróżnienia Perły Rynku FMCG to dowód na to, że produkty marki WINIARY cieszą się w Polsce bardzo dużym uznaniem. Marka WINIARY jest rozpoznawana przez prawie 90% Polaków, a jej produkty zajmują czołowe pozycje w większości segmentów rynku wyrobów kulinarnych.
***
WINIARY to marka, która od 70 lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić domowy posiłek. Na stronie www.winiary.pl nowoczesne panie domu znajdą przepisy oraz inspiracje kulinarne na każdy dzień. Produkty marki WINIARY rokrocznie zdobywają liczne nagrody przyznawane przez konsumentów i detalistów. W 2011 roku redakcja „Rzeczpospolitej” przyznała marce WINIARY prestiżowy tytuł Najmocniejsza Marka Roku.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/marka-winiary-z-perlami-rynku-fmcg